Campagne

Donateurswervingscampagne

Socialtalk, een bureau gespecialiseerd in huis-aan-huiswerving van donateurs voor goede doelen, spant zich sinds juli 2022 weer in voor Reddingsbrigade Nederland. Aan deze landelijke campagne gingen donateurswerving in 2021 en pilots in 2020 en 2019 vooraf. Veel inwoners van Nederland zijn blij met het levensbelangrijke werk dat reddingsbrigades uitvoeren. Steeds meer mensen steunen met een donatie onze missie: meer veiligheid in, op en langs het water.

Donateurswervingscampagne
Huis-aan-huiswerving van donateurs voor Reddingsbrigade Nederland. (Foto: Mindwize)

donateurbalk - breed

Socialtalk is een initiatief van Mindwize, expert in fondsenwerving voor non-profitinstellingen, gevestigd in Hoofddorp. Mindwize bestaat ruim 25 jaar en heeft voor vele goede doelen succesvolle (huis-aan-huis)wervingscampagnes strategisch uitgedacht, opgezet en uitgevoerd. Het vertrouwen bestaat dan ook dat deze partner ervoor kan zorgen dat vanuit Reddingsbrigade Nederland alle reddingsbrigades nog beter kunnen worden ondersteund dankzij een forse toename van het aantal structurele donateurs.

Legitimeren
Iedere werver van Socialtalk kan zich bij de huis-aan-huiswerving legitimeren; hij of zij draagt het legitimatiebewijs zichtbaar. De wervers zijn verder herkenbaar aan een rode soft shell-jas en/of een polo met als opdruk het Reddingsbrigade-beeldmerk en het onderschrift 'Steun ons! Vraag mij om meer informatie...'. en/of een rood hesje met daarop het Reddingsbrigade-beeldmerk en de opdruk 'donateurswerver'. Daarnaast heeft iedere werver een wervingsmap met daarin door de koepelorganisatie geaccordeerde informatie over Reddingsbrigade Nederland.

Meer informatie en klachten
Voor meer informatie over de donateurswervingscampagne is contact op te nemen via donateursservice@reddingsbrigade.nl en op werkdagen tussen 10.00 en 15.00 uur ook via 0255-788105. Klachten zijn te melden via communicatie@reddingsbrigade.nl.

donateurbalk - breed