Donateurswervingsactie 2021 voor Reddingsbrigade

Het bureau Socialtalk, gespecialiseerd in huis-aan-huiswerving voor goede doelen, verzorgt in de periode juni tot en met september 2021 donateurswerving voor Reddingsbrigade Nederland. Deze landelijke campagne volgt op geslaagde pilots in 2019 en 2020, waarmee getest werd in welke mate het publiek bereid is het levensbelangrijke werk van Reddingsbrigade Nederland en de bij haar aangesloten reddingsbrigades te steunen in een gezamenlijke missie: meer veiligheid in, op en langs het water.

Donateurswervingsactie 2021 voor Reddingsbrigade
Huis-aan-huiswerving voor Reddingsbrigade Nederland. (Foto: Mindwize)

donateurbalk - breed

Socialtalk is een initiatief van Mindwize, expert in fondsenwerving voor non-profitinstellingen, gevestigd in Hoofddorp. Mindwize werkte in het verleden voor onder meer de Deutsche Lebens-Rettungs-Gesellschaft e.V. (DLRG), en met groot succes. Het vertrouwen bestaat dan ook dat deze partner ervoor kan zorgen dat vanuit Reddingsbrigade Nederland alle reddingsbrigades nog beter kunnen worden ondersteund dankzij een forse toename van het aantal structurele donateurs.

Legitimeren
Iedere werver van Socialtalk kan zich bij de huis-aan-huiswerving legitimeren; hij of zij draagt het legitimatiebewijs zichtbaar. De wervers zijn verder herkenbaar aan een rode soft shell-jas, een polo met als opdruk het Reddingsbrigade-beeldmerk en het onderschrift 'Steun ons! Vraag mij om meer informatie...'. en/of een rood hesje met daarop het Reddingsbrigade-beeldmerk en de opdruk 'donateurswerver'. Daarnaast heeft iedere werver een wervingsmap met daarin door de koepelorganisatie geaccordeerde informatie over Reddingsbrigade Nederland.

Voor meer informatie over deze donateurswervingsactie is contact op te nemen met de afdeling Communicatie, Marketing en Fondsenwerving van Reddingsbrigade Nederland via communicatie@reddingsbrigade.nl.

donateurbalk - breed