Reddingsbrigade Nederland

Bestuur

Het bestuur van Reddingsbrigade Nederland is verantwoordelijk voor de voorbereiding en uitvoering van het beleid van Reddingsbrigade Nederland, dat wordt vastgesteld door de Algemene Vergadering (AV). Het beleid is vastgelegd in een Meerjarenbeleidsplan en wordt jaarlijks uitgewerkt in een jaarplan.

Het bestuur stelt jaarlijks de begroting op ter vaststelling in de AV en legt daar door middel van de jaarrekening ook verantwoording over af. Het bestuur houdt via de directeur toezicht op de uitvoering van het beleid door het Landelijk Bureau.

Het bestuur representeert Reddingsbrigade Nederland (bestuurlijk) naar buiten toe. Het bestuur kan zich door tijdelijke of vaste commissies laten ondersteunen bij de beleidsvoorbereiding en/of –uitvoering.

Het bestuur voert haar functie vrijwillig en onbezoldigd uit. Bestuursleden kunnen reis- en andere onkosten declareren. Ze ontvangen een bloemetje op hun verjaardag en een bescheiden attentie met kerst als dank voor hun inzet voor ons goede doel.

Het bestuur van Reddingsbrigade Nederland bestaat uit:

  • Voorzitter: Dhr. J. Rijpstra
  • Secretaris: Mw. S. Robben
  • Penningmeester: Dhr P. Ouwendijk
  • Bestuurslid: Dhr M. Huijbrechts (Portefeuillehouder Waterhulpverlening & Rampenbestrijding)
  • Bestuurslid: Dhr E. van Daalen (Portefeuillehouder Sport)
  • Bestuurslid: Vacant (Portefeuillehouder Opleidingen)
  • Bestuurslid: Vacant (Portefeuillehouder Ledenbelang en Vrijwilligersbeleid)

Meer informatie

Kijk snel op de pagina contact.

Nieuwsbrief

Ontvang nieuws en aanbiedingen per e-mail.

* verplicht veld