Reddingsbrigade Nederland

Donateurswervingsactie 2019

Deze zomer en in het najaar werft het gerenommeerde bedrijf Mindwize uit Hoofddorp donateurs voor Reddingsbrigade Nederland. Met dit initiatief wordt getest in welke mate het publiek bereid is Reddingsbrigade Nederland en daarmee de bij haar aangesloten reddingsbrigades te steunen in een gezamenlijke missie: meer veiligheid in, op en langs het water.

Mindwize werfmapMindwize werkte in het verleden voor de Deutsche Lebens-Rettungs-Gesellschaft e.V. (DLRG), en met groot succes. Het vertrouwen bestaat dan ook dat deze partner ervoor kan zorgen dat vanuit Reddingsbrigade Nederland alle brigades nog beter kunnen worden ondersteund. Het gaat nu om een test, op basis waarvan later dit jaar bij een evaluatie bekeken wordt of deze samenwerking een langduriger vorm kan krijgen. De donateurswerving gebeurt bij evenementen en huis aan huis, maar ook via direct mail en social media.

Legitimeren
De wervers van Mindwize kunnen zich bij de huis-aan-huiswerving legitimeren; zij dragen het legitimatiebewijs zichtbaar. Deze vrijwilligers zijn verder herkenbaar aan een rode soft shell-jas en een polo met als opdruk het Reddingsbrigade-beeldmerk en het onderschrift 'Steun ons! Vraag mij om meer informatie...'. Daarnaast hebben ze een wervingsmap met daarin een uitleg over Reddingsbrigade Nederland. Het materiaal dat in deze testfase gebruikt wordt, is afgestemd met medewerkers van Reddingsbrigade Nederland.

Voor meer informatie over deze donateurswervingsactie is contact op te nemen met de afdeling Communicatie, Marketing en Fondsenwerving via communicatie@reddingsbrigade.nl.

Meer informatie

Kijk snel op de pagina contact.

Nieuwsbrief

Ontvang nieuws en aanbiedingen per e-mail.

* verplicht veld