Reddingsbrigade Nederland

Campagnes

Reddingsbrigade Nederland neemt doorlopend initiatief tot voorlichtings- en wervingscampagnes.

Campagne Word ook lifeguard!

Reddingsbrigade Nederland nam het initiatief tot de wervingscampagne 'Word ook lifeguard!'. Om meer lifeguards aan reddingsbrigades te kunnen verbinden en daarmee nog beter te waken over de veiligheid van strandgangers, bezoekers van recreatieplassen en de zwemmers en baders onder hen. In een waterrijk land als Nederland is toezicht op zwemlocaties aan de kust en bij binnenwater van het grootste belang. Reddingsbrigade Nederland streeft naar een zo breed mogelijke inzet van lifeguards, opdat veel recreanten zorgelozer kunnen genieten.

Veiligheidscampagne Nick Jr. en Reddingsbrigade Nederland

Reddingsbrigade Nederland en Nick Jr. sloegen de handen ineen voor een zomercampagne gericht op jonge kinderen en waterveiligheid. Reddingsbrigade Nederland wil dat iedereen op een veilige manier van het water geniet, ook de allerkleinsten. Zuma, de lifeguardhond uit de populaire serie PAW Patrol helpt jong en oud informeren over veiligheid in, op en rond het water.

Voorlichtingscampagne in het Pools

Informatie over veilig zwemmen ten behoeve van de Poolse gemeenschap in Nederland

Meer informatie

Kijk snel op de pagina contact.

Nieuwsbrief

Ontvang nieuws en aanbiedingen per e-mail.

* verplicht veld