Reddingsbrigade Nederland

Actuele campagnes

Kijk hier voor onze voorlichtings- en wervingscampagnes

Reddingsbrigade Nederland en Nickelodeon werken samen in veiligheidscampagne

Reddingsbrigade Nederland en de kinderzender Nickelodeon slaan in de zomer van 2016 de handen ineen voor een veiligheidscampagne gericht op waterveiligheid voor jonge kinderen. Reddingsbrigade Nederland wil iedereen veilig van haar water laten genieten, zo ook de allerkleinste. In deze veiligheidscampagne zal Zuma, de lifeguardhond uit de succesvolle Nickelodeon-serie PAW Patrol, in samenwerking met de Reddingsbrigade ouders en kinderen informeren over de veiligheid rond het water.

Reddingsbrigade en Zuiderzeemuseum werken samen

Reddingsbrigade Nederland en het Zuiderzeemuseum slaan in 2016 de handen ineen voor het themajaar ‘Overspoeld’ van het Zuiderzeemuseum.

06-polsbandjes actie

Vanaf woensdag 25 mei 2016 zijn er bij de posten van de Reddingsbrigade en politie op het strand en bij recreatiegebieden PAW Patrol 06-polsbandjes te verkrijgen.

Voorlichtingscampagne in het Pools

Informatie over veilig zwemmen ten behoeve van de Poolse gemeenschap in Nederland

Meer informatie

Kijk snel op de pagina contact.

Nieuwsbrief

Ontvang nieuws en aanbiedingen per e-mail.

* verplicht veld